Klantenservice op nummer 1

De klant staat voor ons centraal. Een verlovingsring kopen is nu eenmaal een emotionele en belangrijke gebeurtenis. Vandaar dat wij altijd voor u klaar staan. Vanaf het oriëntatie proces tot na het aanzoek. Of u nu verlangt naar tips, expertise of advies. Iedere vraag telt voor ons. Voor dit deskundig advies kunt u zich richten via e-mail info@ringssuits.nl of telefonisch via 076 737 0220. Mocht er door drukte in de winkel niet worden opgenomen, dan hoort u een beantwoorder. En vragen wij u tot ons te richten via e-mail met uw vraag die wij dezelfde dag beantwoorden.

Onze klantenservice diensten op een rij

1. Minimaal 30 dagen retourrecht:

U heeft alle tijd om na uw aanzoek gebruik te maken van ons ruim retourrecht. Deze periode van 30 dagen gaat pas in na ontvangst van uw bestelling. Heeft u behoefte aan een ruimere periode, vanwege het geplande aanzoek. Dan kunt u op voorhand deze periode in samenspraak met ons verlengen. Zijn er in uw planning onvoorziene calamiteiten ontstaan? Neem dan zeker contact met ons op om uw geplande aanzoek in goede banen te begeleiden. U staat tenslotte voor ons centraal en doen alles binnen onze mogelijkheden om hierin mee te denken.

2. Verzending anoniem en discreet:

Uw bestelling wordt discreet en anoniem verpakt. Dit wil zeggen dat er aan de buitenzijde geen vermelding van verlovingsringkopen staat vermeld. Wij verzenden onder de letters R&S, waardoor de inhoud van het pakket anoniem blijft. Wanneer u 100 % zeker wilt zijn dat het toezenden van uw bestelling een verrassing blijft? Dan adviseren wij bij uw bestelling bij het aflever adres te kiezen voor een post afhaal servicepunt. Een andere mogelijkheid is voor de aflevering te kiezen voor een bevriende relatie.

3. Garantie en service:

Wij leveren kwalitatieve hoogstaande verlovingsringen. Vandaar dat wij op alle geleverde verlovingsringen een volledige garantie bieden op makelij. De ring dient daarvoor enkel bloot te worden gesteld onder normaal gebruik. Eventuele steen breuk of verlies vallen niet onder deze voorwaarden. Steen breuk komt zelden voor, maar kan voorkomen. Hier kan de ring zelf niets aan doen en daar is de drager voor verantwoordelijk.

De kans op stenen verlies verkleint u door jaarlijks de zetting te laten controleren. Dit is een gratis service die wij voor u in de winkel ter plaatste uitvoeren. Daarnaast adviseren wij u om de ring regelmatig 180 graden om te draaien aan de vinger op de wijze dat de zetting aan de bovenzijde blijft. Hierdoor verlengt u de levensduur van uw zetting met 100 %. Eventueel onderhoud aan de verlovingsring zoals het rodineren, polijsten, matteren en onderhoud van zettingen worden verricht onder service prijzen voor onze klanten.  En éénmalig kunt u voor de trouwdag uw verlovingsring gratis laten servicen, zodat deze op de trouwdag er perfect uitziet. Hiervoor dient de ring minimaal 2 a 3 weken voor de trouwdag bij ons in huis te zijn.

4. Gratis gravure:

Wij voorzien achteraf de verlovingsring van een gratis gravure. Wanneer u zeker bent dat de juiste verlovingsring in de juiste uitvoering behouden blijft. Dan kunt u gebruik maken van deze gratis service, inclusief gratis verzending. Het vooraf aanbrengen van een gewenste gravure is mogelijk, maar hierdoor vervalt het omruil en retourrecht. De verlovingsringen worden na bestelling speciaal gemaakt, zodat deze zich altijd in een perfecte nieuwstaat bevinden. Vandaar dat wij adviseren om achteraf gebruik te maken van de gratis graveer service.

5. Gratis ring op maat laten maken:

Het aanmeten van de verlovingsring is afhankelijk van factoren. Aangezien het veelal in geheim wordt afgemeten van een bestaande ring, is niet altijd de verlovingsring direct op de juiste ringmaat. Vandaar dat wij achteraf alsnog de ring gratis vermaken op de juiste en gewenste maat. Hiervoor ontvangt u bij de bestelling een ringen bos met pas ringen, inclusief meetinstructie. De verzending naar ons en terug naar u, valt tevens onder onze service en is gratis.

6. Deskundige klantenservice:

Voor vragen, advies, tips en tricks kunt u altijd een beroep doen op onze deskundige klantenservice. Zij staan u graag te woord en staan u bij tijdens de oriëntatie, bestelling en na ontvangst van u bestelde verlovingsring.

7. Wij bieden een 100 % niet goed geld garantie:

Zonder enige vorm van reden kunt u gebruik maken van onze 100 % niet goed geld garantie. Wij restitueren dan het volledige aankoopbedrag op de dag na ontvangst van de retourzending. Uiteraard kan u ook gebruik maken om de geretourneerde verlovingsring om te ruilen voor een ander model en of uitvoering. Dan wordt de eventuele meerprijs aan u berekend of aan uw terugbetaald wanneer de omruiling voordeliger uitvalt.