Via onze klantenservice staat de klant altijd centraal

De klant staat voor ons altijd centraal. Een verlovingsring kopen is nu eenmaal een emotionele en belangrijke gebeurtenis. Dit begrijpen wij als geen ander en zijn u ten alle tijden graag van dienst. Wij geven graag advies en tips die behoren tot onze expertise. U kunt zich hiervoor richten via het e-mail adres info@ringssuits.nl of telefonisch via 076 737 0220 tijdens kantoor uren.

Onze klantenservice diensten op een rij

1. Minimaal retourrecht van 30 dagen:

Het retourrecht van 30 dagen gaat in na ontvangst van uw bestelling. Heeft u behoefte aan een ruimere periode, dan is het mogelijk deze op voorhand te verlengen. Zijn er in uw planning onvoorziene omstandigheden?  Neem dan in beiden gevallen contact met ons op voor een passende oplossing.

2. Verzending anoniem en discreet:

Uw bestelling wordt discreet en anoniem verpakt. Aan de buitenzijde van het pakket staat verlovingsringkopen.nl niet vermeld. Wij verzenden onder de letters R&S, waardoor de inhoud van het pakket anoniem blijft. Wilt u 100 % zeker zijn dat het toezenden van uw bestelling een verrassing blijft? Kies dan voor het afleveren bij een bevriende relatie of voor een post afhaal servicepunt.

3. Garantie en service:

Wij leveren kwalitatieve hoogstaande verlovingsringen inclusief volledige garantie op fabrieksfouten bij normaal gebruik. Eventuele steen breuk of verlies vallen niet onder deze voorwaarden, aangezien de verantwoordelijkheid bij de draagster ligt.

Laat daarom jaarlijks de zetting van de verlovingsring controleren. Dit is een gratis service die wij voor u in de winkel ter plaatste uitvoeren. Ook adviseren wij u de ring regelmatig 180 graden om te draaien op de wijze dat de zetting aan de bovenzijde blijft. U verlengt hiermee de levensduur van uw zetting met 100 % door gelijkmatige slijtage aan beiden zijden.

Eventueel onderhoud aan de verlovingsring zoals het rhodineren, polijsten, matteren en onderhoud van zettingen worden verricht onder service prijzen voor onze klanten. Éénmalig kunt u voor de trouwdag de verlovingsring gratis laten servicen. De ring dient hiervoor minimaal 3 weken voor de trouwdag in ons bezit te zijn.

4. Gratis gravure:

Wij voorzien achteraf de verlovingsring van een gratis gravure. Bent u zeker van het juiste verlovingsring model en uitvoering. Maak dan gebruik van deze gratis service, inclusief gratis verzending. Het vooraf aanbrengen van een gewenste gravure is mogelijk, maar hierdoor vervalt het omruil- en retourrecht. Daarom adviseren wij om achteraf gebruik te maken van de gratis graveer service.

5. Gratis ring op maat laten maken:

Het aanmeten van de verlovingsring is afhankelijk van factoren. Vaak wordt in het geheim een bestaande ring opgemeten en kan de ringmaat iets afwijken van de juiste ringmaat. Daarom bieden wij achteraf aan om de ring gratis te vermaken naar de juiste of gewenste maat. Bij de bestelling ontvangt u een ringen bos met pas ringen en bijbehorende meetinstructie. De verzending naar ons en terug naar u, valt tevens onder onze gratis service.

6. Deskundige klantenservice:

Voor vragen, tips en advies kunt u altijd een beroep doen op onze deskundige klantenservice. Zij staan u graag te woord en staan u bij tijdens de oriëntatie, bestelling en na ontvangst van u bestelde verlovingsring.

7. Wij bieden een 100 % niet goed geld garantie:

Zonder opgave van reden kunt u gebruik maken van onze 100 % niet goed geld garantie. Wij restitueren het volledige aankoopbedrag terug binnen drie dagen na ontvangst van de retourzending. U kunt ook gebruik maken om de geretourneerde verlovingsring om te ruilen voor een ander model en of uitvoering. Dan wordt de eventuele meerprijs aan u berekend of aan uw terugbetaald wanneer de omruiling voordeliger uitvalt.