Vertrouw op onze service
Een verlovingsring kopen is een belangrijk en emotioneel moment. En je wenst dit in één keer goed te doen. Vandaar dat wij de belangrijkste punten en eventuele vragen onder deze rubriek behandelen. Daarnaast vind je diverse geschreven artikelen over de verlovingsringen terug met tips en gebruiken. Altijd handig voor de voorbereiding.
Onze dienstverlening op een rij:
1. Gratis en verzekerd verzenden en retourneren
Wij verzenden gratis uw bestelling. Eventuele retourzendingen kunt u gratis naar ons retourneren. In beiden gevallen zijn de zendingen door ons verzekerd.
2. Discrete anonieme verpakking
Uw bestelling wordt anoniem verpakt. Aan de buitenzijde is het pakket niet herkenbaar wat de inhoud kan zijn. Als afzender naam gebruiken wij R&S. Hierdoor kan je niet aan de naam verlovingsringkopen.nl afleiden om welke inhoud het gaat. Pakt uw partner graag pakjes van een ander uit? Kies dan bij de aflevergegevens voor een post service afhaalpunt of een bevriende relatie. Zo weet u zeker dat het een verrassing blijft.
3. Verlengen van het 30 dagen retourrecht
De bestelling kunt u 30 dagen na ontvangst geheel vrijblijvend retourneren zonder opgave van reden. Binnen deze periode kunt u het model omruilen voor een ander model of uitvoering. Of het aankoopbedrag laten restitueren op uw bank rekening. Na deze 30 dagen gaan wij ervan uit dat de bestelling is behouden. Voor het omruilen of retourneren ter restitutie dient de ring ongedragen te zijn. Heeft u ter voorbereiding een langere periode nodig. Dan kunt kunt u contact met ons opnemen om het retourrecht vooraf te verlengen.
4. Het gratis laten graveren van de ring
Achteraf kunt u de ring gratis laten voorzien van een gravure. Hiervoor ontvangt u bij de bestelling een retour formulier waarop u dit kunt aangeven. De verzending is gratis en verzekerd. Wij kiezen om de ringen achteraf te graveren. Hierdoor kunt u een ring altijd nog omruilen of retourneren. En u kunt samen met uw partner de gewenste gravure bespreken.
5. Gratis de ringmaat laten aanpassen
Mocht de ringmaat achteraf te groot of te klein zijn. Dan kunt u deze gratis naar ons retourneren en wordt deze snel en vakkundig op de juiste ringmaat vermaakt. Ondanks dat wij tips en tools bieden om de juiste ringmaat te bepalen. Blijft er bij het opmeten van een bestaande ring een onzekere factor bestaan. Past de bestaande ring nog perfect? Draagt ze de bestaande ring aan dezelfde vinger waar haar verlovingsring gedragen wordt, vanwege mogelijk maatverschil tussen de handen? Geen probleem. Door het opmeten van een bestaande ring zit je met de ringmaat in ieder geval altijd in de buurt van de juiste maat. U ontvangt bij de bestelling instructies en een ringen bos met pas ringen. Zo kunt u eenvoudig achteraf de juiste ringmaat bepalen.
6. Expertise en advies
U kunt altijd telefonisch of via mail contact met ons opnemen voor advies en onze expertise. Voor het maken van de juiste keuze, vragen tijdens of na de bestelling. Wij staan voor u klaar en helpen u graag hiermee verder.
7. Service en garantie
De nazorg van uw aankoop vinden wij belangrijk. Vandaar dat u altijd binnen kunt lopen voor het gratis laten nakijken van uw zettingen. Daarnaast kunt u voor de trouwdag éénmalig de verlovingsring laten servicen, zodat deze voor het huwelijk er perfect uitziet. Wenst u hier gebruik van te maken? Zorg dan ervoor dat u maximaal twee a drie weken voor de bruiloft de verlovingsring hiervoor bij ons inlevert. Mochten er op langere termijn onderhoudswerkzaamheden buiten de garantievoorwaarden nodig zijn. Dan kunt u als klant rekenen op speciale service tarieven.
8. Diverse betaalmogelijkheden
Wii bieden een diversiteit aan betaal mogelijkheden. Zo kunt u online gebruik maken van de systemen: Ideal, Bancontact, Paypall, Creditcard of via een bankoverschrijving die u vooraf overmaakt. Daarnaast kunt u in de winkel ook contant uw bestelling voldoen. Heeft u enkel een gezamenlijke rekening, waardoor uw partner direct inzicht heeft? Vraag dan aan een bevriende relatie om de betaling voor u te verrichten.